Riigi brändi meeskond otsustas pärast nõupidamisi disainerite ja valdkondade esindajatega, et Eesti märgi ideekavandi konkursi peaauhindade asemel jagatakse võidufond finalistide vahel ning kolme parimat kohta välja ei anta.
- Eesti märgi idee konkurss nurjus Foto: PantherMedia/Scanpix
Konkursile „Mis on Eesti“ esitati ligi 700 kavandit, kui konkurss ei toonud töid, mille edasiarendamisel oleks jõutud parima võimaliku tulemuseni, teatas Eesti riigi brändi uuendamise eestvedaja Paul Kristjan Lilje.
Edasi on riigi brändi meeskonnal plaanis märtsi keskpaigas kokku kutsuda disaineritest ja riigi esindajatest koosnev ümarlaud, arutamaks kuidas jõuda parimate visuaalsete lahendusteni Eesti tutvustamiseks.
Ühisloome ja ideekavandi konkurss on etapp Eesti riigi brändi uuendamise protsessist, mille käigus on tehtud sadakond süvaintervjuud, küsitlusi ja uuringuid, arutletud töötubades ligi 500 spetsialisti kaasabil Eesti väärtuste ja tugevuste üle. Brändiuuenduse lõpptärmin on seotud Euroopa Liidu eesistumise ja Eesti Vabariigi sajanda sünnipäeva tähistamisega 2018. aastal.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.